lørdag 1. mai 2010

Lørdag...

... og det regner... har gjennomført dag to på 30 day shred, litt tøffere i dag siden jeg fortsatt er litt støl etter i går... men, det er deilig når det er gjort!

Fru Mæla som satte meg på ideen om 30 day shred har en ny giveaway på bloggen sin med trekkning 11.juni - mange flotte premier!



Fru Lisa har rundet 5000 besøkende og har en giveaway på bloggen sin som trekkes 20.mai.




Guttelus bloggen har også en giveaway med trekkning 14.mai - morsomt navn på en blogg foresten :)




Nå skal jeg hive meg i dusjen - fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Haha, glemte å bytte konto før jeg kommenterte :P Så kommenterte som Magnus, min mann :P Prøver igjen!

Heisann :)

Så moro at bloggen min kan være til insperasjon å gi ideer til ting! Det liker jeg og er en av mine store motivasjoner til å fortsette å blogge!! :)

Koselig at du blir med på min giveaway :) Ønsker deg lykke til og en meget god helg <3