torsdag 20. mai 2010

Varmt!!

Puuhhh.... det er sååå varmt her... men, det er ikke lov til å klage enda, så jeg lider i stillhet, og gleder meg over at gresset blir grønt og at jeg snart må klippe det, at vi kan gå i shorts og singlet store deler av dagen, og at det bare er 4 uker til skolefri, ferie og prinsemannen kommer hjem...

Før den tid er det mye "morro" på planen... skoleavslutning x 2, sommerfest i barnehagen x 2, sommeravslutning for hver eneste aktivitet vi deltar på, osv... og pølsegrilling hver gang... ikke det at jeg ikke liker å grille, men det er begrenset hvor mange pølser jeg har lyst til å stappe i meg - nei, i år tror jeg det blir laks, salat, kylling og fiskeburger på menyen, sundt og godt! Som denne retten jeg fant på frukt.no, Grillet laks med mangosalat...mmm... det ser deilig ut! (lurer på om gutta synes det samme??)

1 kommentar:

Pia sa...

He he,det blir mange avslutninger og sammenkomster framover, ja. Og mye grilling!